BURGER KING OOSTENDE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 492 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Burger King Oostende. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 15:25 standaard burger king food, ZEER tevreden over bezorging!
17 jun 2026 om 10:06 De frietjes waren een beetje koud, maar de burgers waren super lekker. De zak werd kapot door het vochtigheid van de drinkenblikken.
14 jun 2026 om 23:42 De whopper cheese is een echte topper... De krokante warme mozarella sticks en de brownie met krokante chocolade vanbuiten en zachte warme chocolade vanbinnen zijn héél goed en lekker...!
6 jun 2026 om 13:12 Yes
3 jun 2026 om 17:31 lekker
3 jun 2026 om 0:15 De whopper cheese is een echte topper en heeft een heel goede smaak. De frietjes zijn hl krokant en goed. De mayonaise van Heinz is heel smaakvol.... De brownie met krokante chocolade aan de buitenkant en warme zachte cholade aan de binnenkant is hl goed.
17 mei 2026 om 23:45 De whopper is een échte absolute topper. Mag alleen nog hl wat warmer zijn. De vanilla en banana milkshake is hl fris en goed en puur vanvsmaak...
17 mei 2026 om 16:24 Ik heb onmiddellijk besteld en ik heb rond 1 uur en 40 mn mogen wachten
15 mei 2026 om 21:24 het eten was koud
11 mei 2026 om 15:38 Het is ook zeker elke maal heel goed. De burger Whopper kan en mag wel een beetje warmer zijn...
10 mei 2026 om 20:17 bestelling was perongeluk en moest geanulleerd worden restaurant niet bereikbaar 29 keer gebeld.. resultaat geld kwijt en geen eten geleverd ook
7 mei 2026 om 4:21 Er was geen cola